Satu Permulaan...

|

Hmm.. Entah kenapa rasa hendak berkecimpung dalam dunia "Bloggers". Hati berkehendak kuat, jasad semacam tidak mahu. Memandangkan ia menjadi keperluan bagi mengasah keterbukaan ilmu melalui pergaulan maya yang santai, aku redah saje le... hehe..

Tujuan..

Tidak lain dan tidak bukan, aku mengharapkan perkongsian ilmu dan pengalaman daripada para "bloggers". Perkongsian bagi mengisi ketidaktahuan aku dalam banyak perkara. Maklumlah, aku ni budak kampung. Hati menjulang tinggi berjelira terhadap pengisian ilmu. Mengharap kepada berlakunya proses kefahaman melalui perkongsian bersama, juga sebagai satu sesi latihan terhadap penulisan. Tidak lebih & tidak kurang, hanyalah sebagai sesi perkongsian bersama..

Kaedah baca..

Bila membaca penulisan murah teman ni.. kene baca perlahan-lahan le.. jangan laju2.. umpama membaca Al-Quran, ada hentian-hentiannya (mahattoh) . Maklumlah, kekadang bahasa berbunga, kekadang berbelit (saje bagi kome pening..haha..), kadang2 straight forward.. Bila sudah selesai membaca, berikan komentar & buah fikir kalian. Itu yang aku nak pOn.. YesYes!

Harapan..

Janganlah terlalu formal ye.. Mengarutlah bebanyak..haha.. Yesyes!

0 comments: